آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

artinajan2013

خداحافظ بابایی و مامانی من اتاق خودم میخوابم.

1394/6/3 22:43
812 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امشب(۳شهریور۹۴) اولین شبی بود که بدون حضور کسی شب تا صبح تو اتاق خودت خوابیدی  حتی یکبار هم به اتاق من و بابایی نیومدی ولی من شب اصلا خوابم نمیبرد همش استرس داشتم چندین بار به اتاقت سر زدم باز هم دلم آروم نمیشد آخه عمه و طاهاجون امروز عصر اومدن خونه ما و شب موقع خواب عمه و طاها جون تو پذیرایی خوابیدن و این تلنگری شد برای خوابیدن شما تو اتاق خودتون.

مامانی ان شالله همیشه خوابای خوب ببینی عزیز دلم.

پسندها (4)

نظرات (2)

عمه فروغ
26 شهریور 94 17:52
استقلال جدیدت مبارک آرتینا جونیماشاا.. به گل دختری که دیگه خانومی شده برای خودش
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم خیلی دوستون دارم.
مامان جون
2 مهر 94 12:17
ماشاالله دخملم بزرگ شده مامانی ارتینا جون عاااااااااشقتم
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون شما لطف دارینمن و آرتینا جونم خیلی دوستون داریم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد