آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

artinajan2013

بای بای پوشک

1394/7/6 2:27
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینا جان الان چند وقت بود که برای چند بار پروژه از پوشک گیری رو انجام دادیم ولی اصلا شما همکاری نکردید بالاخره در ۲۱ شهریور ۹۴ زمانیکه ۲سال و ۳ ماه سن داشتی با قضیه پوشک کنار اومدی و قرار شد دیگه پوشک نپوشی الان تقریبا یه هفته هست که روزا اصلا پوشک نمیپوشی و بعضی شبا پوشکت میکنم. البته اینم بگم هر موقع ازت میپرسم آرتینا جان جیش داری یا نه با یه لحن قاطع به من میگی مامان هر موقع داشتم خودم میگم و البته هم خودت بموقع میگی و تا به دستشویی برسیم خودت رو نگه میداری و اینم بگم که هر موقع از دستشویی میایی بیرون با افتخار میگی من میرم دستشویی جیش میکنم تشویق و همه موظفند تشویقت بکنند در ضمن من با هر کسی پشت تلفن صحبت میکنم شما اعلام میکنید که بگم آرتینا جان میره دستشویی و تشویق و زمانیکه تشویق میشی با احساس غرور تو وسط حال بالا و پایین میپری تازه منتظر گرفتن جایزه هم هستی. مامانی اینم بگن که آخرین پوشکت سایز ۴مولفیکس بود که اونم از همسایه بابابزرگینا آقای بهرنگ خریده بودم. 

مامانی خیلی خوشحالم که با این قضیه کنار اومدی و بمناسبت همین دستشویی رفتنت من و بابایی برات ۲تا پازل یکی پرنسسها و دیگری دختر توت فرنگی بهمراه ۳تا کتاب قصه خریدیم. پدر جون برات یه عروسک خرید و عمه طاهره یه یویو خرید و جوایز دیگت هم انشالله تا محرم میرسن چون بابابزرگ و عزیزجون و احتمالا بقیه محرم بیان خونمون. 

مامانی محرم چون عمه اینا خونمون بودن ‌کسی از تبریز نیومد ولی بعد از تاسوعا و عاشورا بابابزرگ و عزیزجون اومدن خونمون و کلی  برامون وسایل خوراکی آوردن و جریان ترشی و گوشت و راننده تاکسی و ... حالا اگه بزرگتر شدی و عمری برای من باقی بود برات میگم و کلی میخندیم و همچنین برات یه جفت چکمه ساق بلند صورتی خریده بودن که تو عکسای زمستونیت میزارم.قلب

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغ
13 مهر 94 16:54
ای جوووووووووونم ماشاا.. به آرتینا خانوم که حسابی که خانوم شده و دیگه پوشک نمیشهموفقیت جدیدت مبارک
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم عمه فروغ جون مهربون.
مامان جون
18 مهر 94 8:34
آفرین دخملی ناز مبارکت باشه این همه کادو ارتینا یه لحظه گوشتو بیار.......... میای با هم شریک شیم...... عاخه من از اینا ندالم
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم شما لطف دارین...خاله مریم جون گوشتونو بیارین جلو خواستم بگم اصلا قابل شما رو ندارن.تازه اجازه بدین ببینیم بقیه چی جایزه میدن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد