آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

artinajan2013

پلنگ چشم قشنگه....

1394/7/21 0:52
586 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز سه شنبه...۲۱مهر ۹۴ هست و مسابقه عصرانه سالم تو خانه سلامت برگزار شد.

بعد هم رفتیم خانه کودک البته من شما رو اول بردم اونجا ولی شما تنهایی اونجا نموندی و من دوباره شما رو با خودم برای مسابقه بردم و بعد از تمام شدم مسابقه که شما یه مقداری منو اذیت کردی و میخواستی بری خانه بازی و بعد از اینکه دوباره رفتیم اونجا برای طراحی صورتت از من اجازه گرفتن و منم از شما پرسیدم دوست داری صورتت رو نقاشی کنن و شما خیلی تمایل نشون دادی البته وقتی نوبتت شد خواستی گریه کنی که زود آروم شدی و وقتی اومدیم خونه عمه طاهره طاها جونو برده بود حموم و طاها جون شما رو دید و کلی ذوق کرد و نقاشی صورتت تا عصر موند تا بابایی اومد و دید و بعد با کلی مکافات تمیزش کردیم چون شما نمیخواستی صورتتو بشورم...

اینجا هم خانم پلنگه لبخند ملیحی بر لب داره.قلب

اینجا هم پلنگه چشم قشنگه در حال غرشه. خنده

اینجا داری مرموزانه نگاه میکنی. شیطان

اینجا هم پلنگمون آروم گرفته تا عکسشو بگیرم.قلب 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
1 دی 94 12:13
سلام.ای جان 1000 ماشاا.. به این پلنگ چشم قشنگ
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم عمه جون مهربون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد