آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

artinajan2013

روزمره گیهای آرتینا جان پاییز ۹۴

1394/10/25 0:25
289 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بیشتر از این جملات استفاده میکنه:

برای تشویق من وقتی یه کاری انجام میدم آفرین به مامان گلم عزیزم چقدر خوب این کارو انجام داری.

زمانیکه کاری باب میلش نباشه میگه: عجب بدبختی دارم ها ا ا ا .....

میای منو بغل میکنی میگی:مامانی خیلی دوست دارم.

 

 

 

 

مامانی این کلاه رو خودم برات بافتم خیلی دوسش داری همینجوری تو خونه میزاری سرت باهاش بازی میکنی... 

 

اینجا رفته بودیم عروسی همکار بابایی خاله شهرزاد و آقای صادقی...ان شالله که خوشبخت باشن...یادمه شما بهمراه من رفتیم پیش عروس داماد و بعد از معرفی خودمون شما به زبان خودت برای عروس داماد آرزوی خوشبختی کردی و بهشون گفتی ان شالله خوشبخت بشن...و بد جوری خودت رو تو دل همه جا کردیقلب

اینم یه سلفی از مادر و دختری...عاشقتم دختر خوشگلم... 

 تاریخ۹۴/۰۹/۲۵

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد