آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

artinajan2013

لطفا به من رای بدین.

1394/10/12 0:14
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم اگه شما خاله های مهربون به من رای بدین شاید برنده بشم شماره کد من ۴۸هست و شما اگه این عدد رو به شماره پیامک ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ ارسال کنید شانس برنده شدن من بیشتر میشه آخه بعلت بعضی از مشکلات مامانی دیر برای شرکت در جشنواره اقدام کرد و من واقعا میخوام برنده بشم بخاطر همین به رای شما نیاز دارم لطفا حمایتم کنید.بوس برای همه خاله های مهربون چه رای بدین و چه رای ندین دوستون دارم ۱۰۰۰تا.قلبماچ

از تمامی دوستان که به دخترم رای دادین ممنونم ولی متاسفانه عکس ما نتونست برنده بشه اونم به این دلیل بود که بعلت آلودگی شدید تهران ما نتونستیم از خونمون بیرون بریم و تو مکان طبیعی ،فرهنگی یا تاریخی عکس بگیریم به این دلیل نتونستیم برنده بشیم ولی اینم بگم که از بین ۶۰ نفر رتبه ۲۰ مردمی رو کسب کردیم.چشمکقلب

پسندها (3)

نظرات (3)

شبنم.س
16 دی 94 15:18
انشالله که برنده بشی.
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون ولی فکر نکنم چون قوانین جشنواره رو بعلت آلودگی هوا نتونستیم رعایت کنیم چون باید عکس یه مکانی بیرون از منزل بود ولی خب شرکت کردیم از شما هم خیلی ممنونم که حمایتمون کردیم.
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 18:14
سلام.

.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
چشم حتما خدمت میرسیم.😍😍😍
شبنم.س
30 دی 94 15:12
عروسکم انشالله برنده میشی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد