آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

artinajan2013

مهد کودک سال۹۵-۹۶

1395/10/22 9:09
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز رفتن آرتینا جان به مهد کودک و تهیه لوازم مورد نیاز.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تولد طاها جان.

 

 

 

 

[img:photos/file_13184.jpg]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


جشن ۲۲ بهمن در مهد کودک.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تولد امیر عباس جون.
مامانی اینم یکی از عکسای تولد شما تو مهد هست بقیه عکساتو تو پست تولد۴ سالگیت میزارم.

 

 

 

 


مامانی در ضمن برای آرتین جونم تولد گرفتن ولی من چون اون روز کلاس داشتم نتونستم تولدش بیام و متاسفانه عکسی از اونروز ندارم.
مامانی تا ۲۲خرداد مهد رفتی ولی ماه رمضون دیگه مهد رو تعطیل کردیم و به امید خدا مهر ماه دوباره مهد ثبت نام میکنیم اینم بگم که شما هفته ای سه روز مهد میرفتی و مربیتون خانم حسنی خیلی از شما راضی بود و به من میگفتن شما آرتینا جونو برای چی میارین مهد چون همه چی بلده آخه مامانی من خودم همه چیزایی رو که تو مهد یاد میدن قبلا بهتون آموزش دادم‌ ولی چون دوست دارم که تنها نباشی و بتونی با بچه های دیگه بازی کنی مهد ثبت نامت کردم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد