آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

artinajan2013

هدایای غیر نقدی عید۹۶.

1395/12/25 19:49
180 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هنر های دست مامانی که سال ۹۶ بعنوان هدیه به عزیزانمون دادم.
جعبه کاردو چنگال منزل پدر جون(بابای بابا رضا)
صندوقچه برای عزیز جون گل و مهربون.
قاب عکس برای آرتینای گلم.
تخم مرغ هفت سین برای هفت سین خونمون.
ماشین مک کویین برای طاها جون پسرخاله.
برای منا جون و النا جون هر کدوم یه تل نمدی درست کردم و برای آرتینای مامان هم چند تا تل نمدی ست لباسش درستیدم.
مرغ و خروس برای هفت سین خاله جون.
البته یه خروس هم برای سفره هفت سین عزیزجون درست کردم و سال پیش برای عزیز جون عمو نوروز و حاجی فیروز و میمون درست کرده بودم.
البته برای سفره هفت سین پدرجونینا هم حاجی فیروز و عمو نوروز و خروس درست کردم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم.س
12 شهریور 96 11:28
به به مامانی دستت درد نکنه عجب هنرنمایی کردی.
راستی سالگردتون هم نزدیکه مبارک باشه چندروز باهمدیگه فاصله داریم.
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم گلم شما خیلی خیلی لطف دارین.😘😘😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد