آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

artinajan2013

اولین تجربه سینمایی سال ۹۷

1397/2/12 18:40
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی امروز به درخواست شما برای دیدن فیلم فیلشاه به سینما رفتیم البته ابتدا من و شما با هم رفتیم اونجا و منتظر اومدن بابایی از سر کار شدیم الانم ما منتظریم تا بابایی بیاد و شما هم هی از من اجازه میگیری ☝️☝️☝️میری جلو در ورودی و میایی میگی مامان بابا کی میاد الان فیلم شروع میشه انگار استرس داری🤔🤔🤔 و منم میگم مامانی عجله نکن تا فیلم شروع بشه بابایی میاد و شما بازم همین  سوال رو از من میپرسی.😄😄😄

 

اینجا فیلم تموم شد و بهت میگم مامانی واسه یه عکس ازت بگیرم با تیتراژ پایانی و شما باز انگار استرس داری که در سالن رو ببندن و ما داخل بمونیم و هی میگی مامان بریم همه رفتن درو میبندن ها...😅😅😅
عزیز دلم از سینما که اومدیم بیرون خیلیخوشحال بودی و خیلی بهت خوش گذشته بود گلم...😍😍😍همیشه برازو این آرزو را دارم که تنت سالم،دلت شاد و لبت پر از خنده باشه نفس مامانی.😗🙏😗🙏😗 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد