آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

artinajan2013

دوستای گلم به حمایتتون نیاز داریم.

1393/9/25 8:03
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم من و آرتینا جون تو جشنواره شرکت کردیم لبخنددرسته که وقت نداشتم و خیلی عجله ای در حد 30 دقیقه این کارو  آماده کردم خجالتولی خیلی خوشحال میشم من و آرتینا جونمو حمایت کنید تا ما بتونیم تو این جشنواره برنده بشیم قلباین اولین چالش آرتینا جونمه دوست دارم اول بشه تا وقتی بزرگ شد خوشحال ببینمشخیال باطل  راستی دوستای عزیز اگه خواستین به کار من و آرتینا جون  رای بدین فقط لازمه عدد   11   رو به 1000891010 پیامک بزنید  و از هر خط تلفن فقط یکبار میتونید برای پیامک زدن استفاده کنید چشمکپیشاپیش از همه دوستان متشکرم که همواره ما رو یاری میکنند.ماچ

اینم کار منه البته با استفاده از پشمک و اسباب بازیهای آرتینا جون و یه سری خورده ریزه انشالله که خوشتون بیاد.چشمک

 

 

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان فاطمه
25 آذر 93 18:43
به روی چشم عزیزم.
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون چشمتون بی بلا.
مامان هانا و آریا
26 آذر 93 2:16
چقدر دلم می خواست تو این جشنواره شرکت کنم.اما... انشالله برنده میشید عزیزم حتما رای میدم
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
سلام خاله جونم اما چرا فعلا که فرصت دارین شرکت کنین انشالله برنده هم میشین در ضمن ممنونم خاله جون که ما رو حمایت میکنید.
زیــنب (مامان)
28 آذر 93 13:27
سلام روی رای ما حساب کنید
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون که ما رو حمایت میکنید.
خاله سانی
28 آذر 93 19:07
سلام عزیزم خیلی قشنگ شده من بهتون رای دادم امیدوارم که برنده بشین
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جونم شما لطف دارین بازم متشکر.
مامان
30 آذر 93 16:09
حتما بهت رای میذم دوسته خوبم
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم عزیزم که ما رو حمایت میکنید.
مامان جون
2 دی 93 9:04
جوجه منم بهت رای دادم هاااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون عاشقتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد