آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

artinajan2013

شیرینم...

1394/6/25 23:34
861 بازدید
اشتراک گذاری

امشب(۸شهریور۹۴) موقع خواب خیلی اذیتم کردی بابا بزرگم خونمونه خیلی کلافم کردی تا خوابیدی تازه بخاطر اینکه چندوقته شبا تنها تو اتاقت میخوابی بابابزرگ برات یه شلمن ستاره ای خرید و راستی فردا قراره با بابابزرگ بریم تبریز آخه دیگه دختر دایی هم میخواد بدنیا بیاد.لبخند

در ضمن این چند وقت خیلی خرابکار شدی بعضی کارارو انجام میدی که باید تنبیه بشی و هر موقع هم دعوات میکنم خیلی مظلومانه میگی مامانی منو دعوا نکن و بعضی اوقات با دلخوری میگی چرا منو دعوا میکنی آخه من گناه دارم بعضی وقتا یه چیزی بخوای بهت ندم میگی مامانی چرا ندادی آخه من گناه دارم.نیشخند

وقتی میخوام اتاقت رو جارو بکشم میگی اولا ۱۰۰ بار گفتم اتاق منو جارو نکش در ثانی ۱۰۰بار گفتم اتاق منو جارو نکش مامان تعجبولی بعد از اینکه کارم تموم میشه میگی مامانی مرسی که اتاقمو جارو کشیدی تمیز شد.قلب

پسندها (6)

نظرات (2)

عمه فروغ
26 شهریور 94 17:53
مبارک باشه هدیه جدیدت آرتینا جونم ای جوووونم ماشاا.. بله دخترک شیرین زبون
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم خاله جون عزیزم....یه عالمهبرای شما و آرشیدا جون دوست داشتنی.
مامان جون
2 مهر 94 12:14
دست بابا بزرگ درد نکنه ایشالله به سلامتی ازش استفاده کنی جووووووجههههه ای جانم من فدای اون زبونت بشم برا این همه شیرینیش
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون ان شالله.ممنونم خاله جون بیشتر از این خجالتم ندین شما خیلی محبت دارین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد