آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

artinajan2013

محرم ۹۴

1394/8/2 17:52
615 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امسال محرم مهمون داشتیم البته از قبل محرم یعنی از اول مهر ماه عمه و پسر عمه طاها خونه ما بودن و روز اول مهر پاشو جراحی کردن البته برای بار سوم .

شما هم تو محرم یه کوچولو مریض شدی بعد بردیمت دکتر و چند روز بعد خوب شدی و البته اینم بگم که دکترتو عوض کردیم و راستی منم شدیدا سرماخوردم که یکبار رفتم دکتر همون شبی که دایی احمد (دایی مامانی)بهمراه زن دایی و پسر دایی و مادر بزرگ من اومده بودن خونمون شب بعد از رفتن اونا حالم بد بود رفتیم دکتر ولی خوب نشدم و اینم بگم که عمه خدیجه بهمراه خانواده روز قبل تاسوعا اومدن خونمون و قرار بود عمه طاهره و طاها جونو با خودشون ببرن و من چون حالم خیلی بد بود بابایی بهمراه شما منو برد دکتر و دکتر گفت که آنفولانزا گرفتی و کلی دارو و آمپول و سرم داد خیلی خیلی حالم بد بود دایی مسعود رو هم تو کوچه دیدیم و بهمراه ما اومد دکتر .راستی  آدرس دکتر جدیدت دقیقا روبروی خونه دایی مسعود هست و ...اینم بگم که روز تاسوعا عمه ها رفتند و من موندم با مریضی و ....به عزیزجون و بابابزرگ زنگ زدم تا بیان پیشمون ولی چون اونا فکر میکردن عمه ها چند روزی پیش ما هستن برای اومدن به تهران بلیط تهیه نکرده بودن و زمانیکه برای خرید بلیط اقدام کردن بلیط نبود و دو روز بعد اومدن و اینم بگم که منا جون هم روز قبل تاسوعا عمل لوزه داشته که من از دور جویای احوالش بودم.

 

ظهر عاشورا. 

 

 

 

 

 

اینجا هم شما رو برده بودیم دکتر. 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغ
1 دی 94 12:18
بلا به دور باشه عزیزم امان از این ویروسهاان شاا.. که الان خوب باشید و همیشه تندرست باشید به به دخترک هم چه عکس های خوشگلی گرفته روز عاشورا عزاداریت قبول باشه آرتینا جونی ان شاا.. همیشه امام حسین یار و یاورت باشه
مامانی آرتینا جان***
پاسخ
ممنونم عزیزم ان شالله شما هم تنتون سالم و لبتون پر از خنده باشه.ممنونم عمه جون مهربون عزا داریهای شما هم قبول.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد