آرتینا جانآرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ آرتینا جانوبلاگ آرتینا جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

artinajan2013

آرتینا جان و بازیهای اوایل ۳ سالگی

1394/10/20 12:12
653 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر گلم در حال نقاشی کشیدن.عاشقتم عزیزمقلب

 

 

 

 

آرتینا جان و نقاشی با دست.قلب 

 

آرتینا جان و خمیر بازی.قلب 

 

 

دختر گلم و کاردستی البته برشها رو من زدم و کارای چسبوندن با آرتینا جونمه.ماچ 

 

 

 

 آرتینا جونم تو یکی از روزای مهر ماه بردمت خانه فرهنگ قسمت مهد تا ببینم تو کلاس میمونی یا نه از پشت پنجره مراقبت بودم سنت حدود ۲سال و ۴ماه بود یه نقاشی انگشتی با دستای کوچولوت البته با کمک مربی کشیدی که عکسشو برات گذاشتم در ضمن بیشتر از یکساعت نتونستی بمونی بعد خودم از مربی اجازه گرفتم و یواشکی وارد اتاق شدم و زیر میز قایم شدم ولی یه چند تا بچه منو لو دادن و منم مجبور شدم از اونجا بیام بیرون و به مربیتون کمک کنم و چند تا شعر برای بچه ها خوندم تا ساکت شدن ولی خودم از اونجا راضی نبودم چون کمک مربی نداشت و مربی اونجا هم تنها میتونست بچه ها رو آروم کنه اونم اگه زورش میرسید و هیچ آموزشی نمیتونست به بچه ها بده.

اینم از عکس خروسی که کشیدی.قلب 

اینم که نقاشیت تو خانه کودک هستش قربون اون دستای کوچولوت بشم.ماچ 

 

اینم یه مسابقه عصرانه سالم بود که من دیر فهمیدم و برای اینکه دست خالی نرم مسابقه اینو درستیدم و با خودم بردم تا ببینم این مسابقه چه جوریه.خجالت راستی برنده هم نشدم قرار نیست که همه برنده بشن تازه مگه چقدر وقت گذاشته بودم که بخوام برنده هم بشم.نیشخند

مامانی اول مهر ماه که پای طاها جون عمه رو جراحی کرده بودن یکماه خونه ما بودن و سعی کردم هر غذایی که دوست داره براش بپزم که یکیش هم ناگت مرغ بود که ترجیح دادم خودم تو خونه درست کنم که سالم باشه ولی واقعا تعریف نباشه از ناگتهای آماده خوشمزه تر شده بود.چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artinajan2013 می باشد